Gaat jouw hart sneller kloppen van het afvinken van to-do lijstjes? Ben jij een ster in het behouden van overzicht en het aanbrengen van structuur? Wil jij graag onderdeel uitmaken van een innovatieve en veelzijdige organisatie? Wij zijn op zoek naar jou voor de vacature Backoffice medewerker bij verschillende Units bij de RDW De ontwikkelingen in mobiliteit gaan steeds sneller. We staan voor boeiende uitdagingen rondom bijvoorbeeld verkeersveiligheid, smart mobility en alternatieve brandstoffen. Bij de RDW wachten we de nieuwe innovaties niet af; we denken vooruit en anticiperen op de ontwikkelingen. Wil jij samen met ons de beweging naar een nieuwe tijd in gang zetten? Dan is dit hét moment om in te stappen. Als medewerker backoffice bij de RDW in Veendam draag je bij door aanvragen voor onze registers te behandelen en verwerken. Door onze maatschappelijke rol en alle ontwikkelingen die op ons afkomen is ons werkveld altijd actueel en relevant. Zo houden we ons bijvoorbeeld bezig met datastromen in auto’s, tijdelijke tolheffing en de aanpak van fraude met tellerstanden. Ook hebben we ervoor gezorgd dat het rijbewijs tegenwoordig voorzien is van een elektronische identiteit (eID). Wist je dat de RDW de belangrijkste registers in de mobiliteitsketen beheert? Als medewerker bij de backoffice in Veendam draag jij bij aan de kwaliteit van de registers. Ons werkveld ‘dienstverlening’ is altijd actueel en relevant. Zo houden we ons bijvoorbeeld bezig met datastromen in auto’s, tijdelijke tolheffing en de aanpak van fraude met tellerstanden. Ook hebben we ervoor gezorgd dat het rijbewijs tegenwoordig voorzien is van een elektronische identiteit (eID). Kun jij je helemaal vinden in de vacature van medewerker kennisbeheer? Solliciteer dan snel via de gele sollicitatiebutton met CV en motivatie!
Wie ben jij
Wat ga je doen
Welke registraties je verzorgt? Dat hangt af van de unit waarvoor je werkt. Maar denk aan de gewijzigde gegevens van een auto nadat die technisch of qua uiterlijk is gemodificeerd of de gegevens voor rijbewijzen. Je leert hoe dan ook veel over de verschillende processen achter de registers.
Ook op andere manieren zorgen we voor genoeg afwisseling in je werk. Zo lever je ook maatwerk waarbij jouw technische, juridische of ICT-kennis extra goed van pas komt. Vermoed je bijvoorbeeld dat een tellerstand niet logisch is, dan zoek je uit of ermee gefraudeerd is. Bij een andere unit voer je de controles uit op het nakomen van de APK-keuringsplicht en de verzekeringsplicht. Een speerpunt hierbij is onder andere het maatschappelijk verantwoord handhaven, om stapeling van boetes te voorkomen. Een andere opdracht kan zijn om te bepalen welke gegevens uit het kentekenregister er juridisch gezien verstrekt mogen worden voor het maken van een app.
Je leert hoe dan ook veel over de verschillende processen achter de registers.
Sollicitatie
Sollicitatieprocedure
Je solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!
Functietitel | Administratief Medewerker |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | HBO |
Aantal uren (min – max) | 36 – 36 |
Contactgegevens | accountoverheid@tempo-team.nl , 0598 631 669 http://www.tempo-team.nl |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Overig |
Locatie | Veendam, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://easyapply.jobs/r/siE5Vis20W66Es2YTBSO |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitveendam.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Veendam en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.
Laatste blogs